Sunday 1 December 2013

MANIK BLOOMING DEENA #1

Assalammualaikum wbt dan selamat sejahtera

Selamat bercuti rakan-rakan guru dan para pelajar. Saya ni nama je cuti tapi seminggu sekurang-kurang 3 hari pergi ke sekolah. Ada aje perkara yang nak dibuat.

Ekceli saya dah mula ada perasaan sayang dan seronok di sekolah baru ni sama seperti sekolah lama  dulu..tapi feeling ni datang selepas tiga tahun saya servis di sini. 

Kalau kita ikhlas dengan tugasan kita. Insyaa Allah apa yang kita buat seronok dan yang penting berkat apa yang kita dapat tiap-tiap bulan tu.

Sekadar peringatan untuk diri sendiri...

Ok layan mata dengan manik blooming deena yang simple je ni..


Yang ini juga


Juga yang ini 


Akhirnya....


Ini sahaja entry saya kali ini. Lain kali jumpa lagi...


Nota Kaki: Perasan tak kalau entry manik saya tak membebel panjang-panjang pun kan...=)




No comments:

Post a Comment